fredag, mars 02, 2007

Vi tog den långa vägen in till Stockholm för att kunna åka med en bättre båt. En båt som går förbi utanför oss med bara en mils avstånd. Det går ju båtar över till Åland ute från Kapellskär, men den båten är förfärligt tråkig. På den här båten var Anders väldigt nöjd som ni kan se på leendet:)
Middagen var fantastisk och desutom blev vi serverade av en kypare som var väldigt rolig.

Anders hade ett önskemål, vilket måste uppfyllas!
Att lära sig dansa, så det bar ut på dansgolvet. Hur lär man sin man att dansa foxtrott på ett dansgolv? Man för!
Jag kan tala om att ja trotts allt har alla tår kvar!
Buggen var det värre med.

Hannes var hos farmor och farfar de här dagarna och har som vanligt haft det jättebra utan mamma och pappa, Hmmm...

Men när vi kom så kom han förståss springande och ropade -mamma, pappa! Vilka kramar vi fick sen!
När vi kom hem fick han en skattkista som var full med godis och som också är en sparbössa! Så nu håller vi på att leta pengar överallt som man kan lägga i kistan!

2 kommentarer:

Maria sa...

Åka färja!
Dansa!
Äta god mat?

Låter härligt iaf. Jag hade ju valt att få fortsätta vara odansant men jag är ju jag, jag.

Tänk att sticka iväg med tobias någonstans! Kanske om sexton år eller så. Jag är inte så modig.

Anonym sa...

Glad att ni kunde få till en tumanhand tur. Bildena visar att ni "myser"
Mormor