fredag, mars 23, 2007

Äntligen har bror Daniel kommit hem! Ronja blev så glad att träffa honom att hon slängde sig på rygg i soffan bokstavligen i knät på daniel! Annars roar vi oss på olika sätt här i familjen.

Själv har jag den här veckan roat mig med att klippa ner äppelträden litegran, typ till hälften... Så nu önskar jag bara att någon kommer och tar bort allt som jag har klippt bort, liksom trollar bort det! Samt krattar hela trädgården.

Det var soligt och skönt när jag stod ute och klippte men när jag dagen efter skulle ta ett par bilder så var det väldigt disigt som ni kan se.Får väl göra slag i saken och göra som vi planerat och bjuda in en massa vänner och familj!

Anders ska ha läger i kyrkan hela helgen så det är bara för frugen att åka och hjälpa till! Tacos för 50 personer och mässa med drama och bildspel på lördag kväll!

Inga kommentarer: