söndag, juli 15, 2007

Bröllop

Det är så kul att gå på bröllop! Se två människor med så mycket kärlek i sina ansikten så att de strålar, som har valt att dela livet tillsammans!

Igår gifte sig Fia och Roffe och vi var där för att dela deras stora dag. Sen att vi när vi var hos svärmor för att lämna Hannes också lyckades med bedriften att glömma deras present är ju en helt annan sak... Vi kom på det när vi presis hade kommit ut på motorvägen och då var det inte riktigt läge att vända! Vi hade American Car Show i stan så det var kö en lång väg ut på motorvägen! Det skulle ha tagit oss en timme att komma tillbaka till svärmor! Så nu har vi sagt att de måste komma ut i roslagen för att hämta sin present!

Det är så man ser till att man får besök! Kanske ska köra med den taktiken på alla födelsedagar, bröllop etc i framtiden!?! ;D

Inför bröllopet satt jag en kväll och målade naglarna. Både på fötterna och händerna. När Hannes såg vad jag gjorde så ska ni ju inte tro att jag fick göra det helt ifred! Nej, det var jätteroligt! Mamma målade PÅ sig!!! Det ville Hannes också!

Jag försökte säga "nej", men då sa Anders; Det är klart att han också ska bli fin. Så just nu har vi ett barn (pojke) här hemma med målade tå och fingernaglar! Han är så fin så!

Ikväll ska vi gå på Cirkus tillsammans med Isabella. Det ska bli jätteroligt:D
Hoppas att vi har lite bilder att visa imorgon.

I övrigt så kan jag väl tala om att jag, Hannes och hundrana är ensamma i en vecka:( Anders har åkt ner till Jingjambourii vilket är det stora scoutlägret i skåne som just nu går av stapeln. Det är bara 18000 scouter där... På fredag ska de ha sin mässa för så många som möjligt på lägret. Mässa med drama bilder och mycket musik! Vi håller tummarna för att de har närverna under kontroll och gör bra ifån sig.

Under tiden får jag försöka roa oss här hemma. Är det någon som vill hjälpa mig med det är det bara att säga till! :)

Inga kommentarer: