tisdag, maj 29, 2007

Känner mig duktig!

Idag har jag haft storstädning av vårat sovrum!
Det behövdes... tro mig!

Jag har en tid gått och funderat på att ställa sängen åt andra hållet och nu har jag förverkligat det. Det visade sig att rummet känndes ännu större än vad jag hade räknat med. Så den dag vi tar bort spjälsängen kommer vi att kunna ha en sån där snygg "sitta-på-kista" nedanför sängens fotända om vi vill!

Sen får vi se var hundarna får för sig att sova. Men det visar sig väl redan inatt.

Jag har varit på kvartssamtal på Hannes dagis idag också. Fröken kunde inte komma på en enda sak som inte var bra med Hannes. Allt är bara bra och hon tycker att han utvecklas så snabbt och bara suger i sig allt. Hon sa också saker som vi har upptäckt; Han kan sitta och observera de andra större barnen för att sen ha klickat hur nånting går till. Men hon tycker att han alltid är med och leker , han sitter inte vid sidan om som en del barn gör. Han tar för sig! Det är bra!

När hon sen undrade om vi hade några funderingar på vad vi vill att de ska uppfylla kunde jag inte komma på någonting...

2 kommentarer:

Anonym sa...

De tar fram Hannes styrkor. Härligt och stärkande för hans självbild.
Guds välsignelse därtill att han fått så gosiga föräldrar.
Kram Mormor

Duktiga Annika sa...

Du är utmanad!
Kolla min sida.:)