torsdag, februari 21, 2008

38,8 grader celsius

hade Moa stora delar av natten och dagen idag när hon inte fick Avledon. Hon har åkt på en dunderförkylning och vi har turats om att sitta och sova med henne inatt. Självklart hade jag ingen nezeril till så här små barn hemma och koksaltlösning är inte alls effektivt!

Berättade jag förresten att i onsdags morse när Hannes gick upp lyckades han inom loppet av 30 minuter producera två blöjor där allt var så löst att det bara rann utför benen på honom... det var bara att ringa dagis och säga att han inte kommer.

Moa är också halvrisig i magen...

Nej, det tar liksom aldrig slut när det börjat!
Nu är vi inne på över två veckor med olika sjukdomsfaser och olika sjukdomar. Tro mig, jag kan nummret till sjukvårdsupplysningen utantill! Jag har skaffat klippkort till deras telefonkö...

Jag är så trött...

Inga kommentarer: