måndag, december 10, 2007

Julfina bilar!

Idag har vi verkligen varit duktiga känns det som! Vi har plockat in en massa saker från trädgården, satt upp nya lampor utanför lillstuga och bytt lampor i utebelysningen på huset. Anders har nu äntligen också plockat över alla rullar med staket som har legat hos grannen, det var bara nästan ett år sen vi köpte det av dem...
Men så har vi också tagit tag i bilarna och städat ur dem! Så skönt!
Hannes har varit med hela dagen och "Jobbat", så nu har han tjänat nya pengar så att han kan köpa mera bilar snart!

Jag har också börjat kolla på det här med julmat. Satt och kollade om man kan hitta några roliga nya recept. Hittade bl a saffranspannacotta och Glöggtryffel. Måste prövas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej mina älskade!
Roligt att läsa att ni har energi över till allehanda göromål.Hur mår ni annars? Hur mår lilla Moa? Jag skulle vilja sitta och sköta henne och sjunga för henne och glädja mig över att ert lilla flickebarn är fött men en två veckor lång förkylning med rossel i halsen vill jag inte föra vidare jag är långt under ytan men hoppas att jullovet skall hjälpa mig upp igen.
Ikväll har vi varit in till Imanuelkyrkan och lyssnat på Väsby musikklasser som sjöng vackert för oss. Tänk det var sista året för Helena att stå där med klassen hon följt i sex år. Vi håller också på att klä om soffan och fåtöljerna så det skall bli julfint i lyan.
Kramar till er alla.