onsdag, december 05, 2007

Grymt roligt!

När man har så stora hundar som vi har finns inte så stort utbud på roliga kläder eller saker till hunden (tackochlov ibland!)

Men så råkade jag hitta en sida idag som faktiskt hade lite galet roliga saker även till stora hundar. Sen är det en helt annan sak om man skulle få på det på våra hundar eller inte...

Men erkänn! Visst skulle det vara roligt att få se Ronja och Kiri som;

Rudolf med röda mulen,
En ren med bjällror, Men seriöst!!!
En julgran!
Som Jultomten.
Ren med glittrrande horn. Tomteluva har vi väl funderat på, faktiskt!
Hel renmundering. Men sen har vi en helt annan avdelning som jag är glad över att det inte finns till stora hundar, och väldigt förvånad över att det finns ens till SMÅ hundar!!!
Alltså, är det inte meningen att hundar ska gå själva???...
Ronja har en klövjeväska (som en ryggsäck med en säck på varje sida) som hon faktiskt tycker att det är roligt att gå med nån gång då och då när vi ska ut i skogen. Kul att hon vill bära något. Hon ser så stolt ut!
Så jag kollade igenom utbudet på hemsidan jag var på och då hittade jag den här: Kanske hon kan ha när vi ska in till stan! En liten väska.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså jag har sett de mest avancerade "barnvagnarna" till hundar, helt sanslöst, mina skulle bli tokiga om jag tvingade in dom i något liknande!

I London såg jag en djävulskostym, och hade den inte varit så jädra dyr hade jag köpt den till Sibel för endast ett fototillfälle :)

Anonym sa...

Många behandlar ju sina hundar på samma sätt som barn (vissa har hundar i stället för barn) så att det dyker upp likadana saker till hundar som till barn är väl *egentligen* inte så konstigt. :-) Det finns en marknad för (nästan) allt. Frågan är bara hur stor den är, men alltsedan internet blev till vad det är kan ju vilket företag som helst sälja över hela världen och då finns det säkert möjligheter till en hyfsad omsättning - till och med för så tokiga saker som en bärsele för hundar. :-D

Men visst verkar det lite småvrickat... :-)