söndag, april 27, 2008

Tunnor till salu

Flera gånger har jag försökt att skriva ett par rader för att lägga ut, men varje gång har jag också hållit på med andra projekt samtidigt, så när jag sen har tryckt på "Publicera inlägg" så har det låst sig och jag har fått börja om från början. Det har bara tagit mig en vecka ungefär...

Vi har äntligen börjat måla tunnor som vi ska ha att sälja! Visst blir de fina?!? Hannes har glatt hjälpt till med diverse uteprojekt. Vi insåg förra vecan när han försökte få på sig sina gummistövlar att det var dags att köpa nya. Så nu har vi hittat ett par med siffror och nummer på, sånt tycer han är roligt.
Här provar han hur pappas gummistövlar passar... Lite att växa i!
Vi säljer inte bara trätunnor utan också plast. Hannes provar om de går att rulla i.

Inga kommentarer: