tisdag, augusti 14, 2007

Sommar, sommar, sommar!

Oj, nu var det jättelänge sen jag skrev några rader...
Men sommaren är så varm nu att man inte orkar existera på dagarna och kvällarna går åt till att försöka göra festprogram till kompisar som gifter sig på lördag och att försöka få in en bättre rutin på att få Hannes i säng i dräglig tid. Igår höll Anders på att natta Hannes i 1½ timme... Det var helt enkelt för varmt för att somna tyckte han!

Annars tog vi oss faktiskt en tripp till det stora huset IKEA igår för att inhandla hyllor och lådor till förrådet som vi försöker få till i källaren (jag har så sakterliga börjat rensa!). Men som så många gånger förr när man åker till IKEA så kom vi bara hem med hälften av vad vi behövde... Suck! Tro det eller ej, men de hade inte de vanligaste hyllplanen till Billyhyllan inne! Inte hade de heller lock till de stora förvaringslådorna som jag vill ha. Så det är bara att åka nästa vecka också.

Nej, nu ska jag fortsätta i källaren en timme till innan jag ska hämta Hannes!

Inga kommentarer: