lördag, maj 23, 2009

Lördag i Hedbomska hemmet

Man ska inte klaga!
Barnen somnar i soffan kl 19.30
och mannen spelar i Lännagården på ett bröllop hela kvällen Det är inget på TV´n och filmerna som är lånade verkar "Sådär"...

Men jag hade inte en aning om att Moa redan har börjat måla runda figurer! Det såg jag först idag när hon prövade en spritpenna på vardagsrumsbordet!
Det är väl tur att jag håller på att försöka slipa bordet!
Ett evighetsjobb verkar det som när jag redan stått ett par timmar och inte fått bort mer lack. Tror nästan att min biologiska far lackat med båtslack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hannes och Moa!
Det var roligt att träffa er i lördags. Kram Mormor

Anonym sa...

Hej på er!
Kollade in bloggen när vi var i funäsdalen.Hoppas ni har det bra och att Anders kom hem från taizee
ordentligt.

M v h Uffe Monica Linus & Sofie (: