onsdag, mars 11, 2009

Tar vintern slut?

Vi som trodde att det skulle räcka nu med snö, så kom det 20 cm till på bara ett dygn... Jag som sitter och tittar på blommor och drömmer om vilka perenner jag vill ha i trädgården.


Här är bilder på ett litet urval:
Ja, ja våren kommer med tiden. Så jag får väl fortsätta drömma om hur rabatten skulle kunna se ut. Funderar på att önska mig perenna växter och lökar i födelsedagspresent!
Annars inte så mycket nytt.
Jag pysslar mest med att uppdatera hemsidor. Ljudvåg har fått nytt ansikte, Länna bygdegård helt ny sida och jag har väl laddat upp ca 3-4000 bilder på vår bildsida (som tyvärr inte är publik.)
Vi funderar på att söka till "Arga snickaren" för att se om de vill göra något åt vår källare, eller badrummet och tvättstuga.
Moa är hemma den här veckan. Hon var bara trött och grinig i tisdags på dagis så de tyckte hon skulle stanna hemma resten av veckan...
Jag och Anders håller på att planera min 40 årsdag. Jag som tyckte jag precis fyllde 30. Det går fort ibland!
Det kommer väl en inbjudan snart.

Inga kommentarer: