lördag, maj 31, 2008

Den senaste veckan har jag ägnat mig åt vår öppna spis. Jag har inte tyckt att det varit så fint med så många olika färger/stenar som det varit. Så här såg den ut innan Så här ser den ut nu:
Visst blev den mycket snyggare! Vi har också tapetserat om i storarummet nu äntligen, vilket ni kan ana i den sista filmen.
Här om dagen var vi ute och pysslade i trädgården när vi plötsligt insåg att Hannes var "Borta". Vi hittade honom och jag hade tur som hade kameran i fickan.

Hur man klipper gräsmattan och roar barn samtidigt:

Och så till sist en rolig film till:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, den blev verkligen oerhört snyggt!

Anonym sa...

Så hjälpsam Hannes är. Snart har Moa fattat galoppen:)
Spisen och och vardagsrummet grönt supersnyggt. Ha en välsignad dag med era godingar.

Anonym sa...

Anders du har redan fattat galoppen. :)
Glädje och jobb ger energi. Den här filmsnutten borde ut på youtube.

Tänk att ha både en manuell och en bensindriven motor. Det du Hannes:)

Anonym sa...

vad fint det blev med den öppna spisen... måste försöka ta mig dit o hälsa på er det var ett bra tag sen... borde hinna i sommar, jag hör av mig och kollar när det passar då jag börjat min semester...
Hare gott!
Bamse kramar
Sargit