tisdag, juli 29, 2008

Ny mobil!

ÄNTLIGEN har min (av min man ärvda) mobil gett upp så jag fick åka och köpa en ny!!! En ny fin Nokia 6220 classic med 5 mp kamera och med MP3 spelare, bla. Resten som den förmodligen kan göra förstår jag mig inte på... Men den tar bra bilder!!!
Vilken dag som helst har jag nog också listat ut hur MP3-spelaren funkar så jag kan börja lyssna på alla mina CD-böcker som jag länktar efter att få börja läsa.
Här kommer några av dagens bilder med nya mobilen:
Stora tjejen som älskar att leka i sandlådan!
Fika med farfar
Tänk er att stugan ska bli gul med rött fönster och dörr och på de kommande vindskivorna! En veranda och fin gång upp till stugan kommer också med tiden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

Anonym sa...

wala pulos imo blog.