tisdag, april 29, 2008

LägerÄnka

Det är tackochlov inte så ofta nuförtiden, men den här gången har Anders varit borta i en hel vecka i morgon och det kommer att bli 8 dygn innan han är hemma på torsdag... Först i Finland med arbetslaget ett par dagar och sen direkt till Gotland för konfirmandläger.
Långa dagar när man är ensam hemma med två barn och två hundar!

Hannes vet att han driver mig till vansinne efter att ha umgåts i en hel dag bara vi. Han vet också exakt vad han kan göra för att jag tillslut bara ska skrika. Det har blivit många sådana tillfällen den sista veckan! Men vi har ändå försökt att aktivera oss och göra saker så att tillvaron går lite fortare.
Men nu är det bara två dagar kvar! I morgon kommer farmor och farfar så den dagen kommer nog att gå bra men sen insåg jag idag att på torsdag är det röd dag och Hannes ska INTE gå på dagis! Suck!

Sen när Anders kommer hem så drömmer jag om att få vara utan barn i en dag eller så, men det går ju inte... Dessutom kommer väl Anders vara så trött att han vill sova ett par dagar.



Nej, nu har jag gnällt färdigt!

Anders kommer hem i övermorgon!!! Det är så sköööönt!!!!

Inga kommentarer: