fredag, september 07, 2007

Glas, glas, glas...

Visst är det typiskt!
Jag har haft en stor glasburk i Hannes rum där vi försökt lägga de gamla napparna. En hel del nappar försvinner bara (Vi misstänker att vi har en napptomte!) men en del har vi lyckats lägga i burken. Jag hade en idé om att det skulle vara intressant att se hur många nappar Hannes gör av med.
Idag har vi äntlligen börjat bygga ihop bokhyllan som jag hållt på att måla. Vi var dumma och satte inte ner burken med nappar. Självklart åkte den i golvet! Vi hade lite bestyr att försöka hålla Hannes borta från allt glassplitter.

En liten stund senare skulle jag och Hannes gå ut i köket för att dricka saft. Jag gav honom glaset och just som jag släpte, för han hade ju tagit emot det, så kom han på att det inte var just den saft jag hade i glaset han ville ha och släpte glaset han också!
Glas och saft överallt!

Nåja, bokhyllan blir nog jättebra, men jag måste måla ett par hyllor till... Det tar liksom aldrig slut! :D

Snart kommer bilder på hyllan och bilbanan! Har just målat vägen på bordsskivan!

Inga kommentarer: